småstressig onsdag...

Började dagen med att aldrig kunna somna om efter Jenny drog hemifrån, eftersom jag skulle vara hundvakt till lilla söta Jojje-hunden! =) Tog oss en skön promenad i förmiddagssolen och sen hem och åt några godisar.

Runt lunch så gick jag ner till stan för att käka lunch med Virreman, sluta med att vi först fick leka teliasupport uppe på Köket. Självklart fixa virre allt som vanligt, haha =) kred till den där mastermindsnubben! Till slut fick vi iaf i oss mat, blev bjuda på en god pasta som tack för hjälpen.
Tog oss en liten svängom nere i staden, en titt förbi systemet där det inhandlades lite gott och blandat för min del medans min kompanjon victor införskaffade sig en stycke dyr stekig rödtjutsflaska!
Vidare förbi robba med en kopp kaffe och sedan glida hem och vila en kortkort stund för att sedan kila iväg på nästa mission.
Dax för fotbollsmatch! Jenny spela match mot Gif, torsk med 0-2 men roligast var väl ändå att Tobbe hade åkt till råby ip och trodde det var hemmamatch, dooh you stupid maan! =)

Nu sitter man hemma efter en lång och ändå ganska skön dag om man bortser från regnet som var ett tag nu på kvällen.
Dax för en bit mat, jag hungrar snart ihjäl, tur att man äter på så bra tidpunkter...haha!

--------------------------------------------------------------------------

I'm gonna take u right there
Love for a lifetime
I'm gonna make ya life so clear
Girl gonna make u mine

=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har nagon i varan kompiskretts haft bra matvanor efter 20?

2009-05-21 @ 20:39:53
Postat av: niklas

vadå kebab?

2009-05-22 @ 16:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0