noo more job!

Japp precis som det låter....inget mer jobb just nu iaf, haha...gjorde sista dagen på jobbet i torsdags efter grymt snabbt jobb med städning och röjning av allt. Dock är man inte arbetsbefriad än, men det lär väl komma ett sms inom de näraste dagarna att man är det.

Tur att man inte är helt arbetslös iaf, har ju Konrad en månad till. Ska tydligen bli Bartender-Niklas nu oxå inför nästa säsong, ska bli kul. Gäller bara att få ihop ingredienserna tillsammans med svennebanan-namnen på alla drinkar!

Jaha, fan knappt så jag kommer ihåg hur man gör när man bloggar, såg nämligen att jag inte skrivit sen jag och Thomas var i el stockholmo och stekte vilket var bra längesen...men man minns det med ett leende, vilket kväll haha =)

Näe nu ska jag snart kila ner mot stan för att fixa lite saker, men vem vet jag kanske fortsätter med det här nu när man ändå har tid!?!

piiiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0