ledig dag blev till lite jobb...

rätt skön dag idag...började med att gå upp runt 10 och tog mej en stor kopp kaffe med några galet goda mackor och lusläste vlt, sen gjorde man en klassiker och fastna framför dumburket och läste massa onödiga nyheter och facebooka alldeles för mycket men vad gör man inte när man e ledig haha =)

men sen tog jag tag i mig och hoppa in i duschen...sen vidare ner mot staden, tryckte en subway och kila ner på jobbet för att hjälpa stoffe att röja undan massa skit/skräp som lyckas hamna på hög nere på det där jäkla stället =)
iväg till återbruket två gånger med stoffes jetta helt fullsmockad med skit... andra vändan hade vi massa skivor med oss som vi inte visste vart vi skulle kasta, så vi bestämde oss för brännbart, vad händer då...jo en snubbe står där och kastar massa skit då frågar han oss "ska ni kasta dom där skivorna?" "självklart" svarar vi..."då kan jag ta dem, kanske man kan sälja på loppis" hahaha...jag och stoffe garva rätt bra i bilen därifrån... haha!

nu sitter man här igen framför datorn, ska väl snart laga lite mat till mig och Jenny...sen måste jag röja lite här hemma också om jag nu orkar ta tag i det.. brukar ju inte bli så =)

shit två inlägg på en dag...jag måste gått och blivit galen!? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0