helgen som var...

Måste nog börja med att berätta lite om torsdagen. Började med att  jag, thomas, massi, victor och stoffe tog oss en stadig 3 rätters på Tabasco, galet gott... senare på kvällen blev det självklart Blue Moon men tog även en sväng förbi stekiga Cirkus, kanske lite för stekigt för en annan men kul att se. Riktigt rolig kväll iaf, bland de roligaste på länge. Det tackar man för =)

Jaha över till helgen då, i fredags så gjorde man sitt första riktiga barpass vilket var kul, funkade bra även om vissa drinkar inte suttit sig precis men tur att man har fusklappen =)

På lördagen så slöa vi mest hela dagen hemma, för att senare på kvällen gå hem till mina föräldrar för att fira min far.
De har precis kommit hem från semester i Italien så det var italienskt tema på kvällen. Både vitt och rött vin serverades med passande italiensk mat, så jäkla gott! Jag åt tills jag i stort sett sprack, haha. Kolla så klart på eurovision song contest, vilket inte var min idé men mamma gillar det så man offra sig =) Kan vara bland de tråkigaste tävlingar för övrigt men men Norge vann ju med en riktigt värdelös låt så grattis!
Tyvärr så förlorade Newcastle ihelgen vilket gör att dom MÅSTE vinna nästa helg(sista omgången) plus att några andra resultat måste gå rätt annars ramlar dom ur högsta ligan...håller tummarna att det går bra!

Söndagen blev oxå en slöar dag med utantag för en 3timmars riskutbildning på körskolan och sedan hem till Thomas för att äta Tacos som vi alltid gör på söndagar, alltid lika trevligt =)

Nu är man hemma en måndag, vädret suger och jag är seg och småkrasslig...

....cus i wanna make you fly....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0