trött men glad...

då fortsätter jag väl med detta bloggandet! haha...

Idag skulle jag egentligen vart ledig, men gjorde en liten ändring i schemat så jag kunde vara ledig på fredag. För på fredag drar jag och Thomas till sthlm aka storstaan för att avnjuta en inspelning av Parlamentet och sedan glida vidare ut för lite fest, ryktas om någon reggae dancehall fest med Boastin, men får se hur det blir...det vore ju galet fett =)

Så jag har jobbat idag, en helt okej dag men fasen va trött jag är efter helgens bravader. Inte hunnit sova ut riktigt känner jag vilket är segt. Vänt på dygnet kan man ju lugnt säga, jag menar nu är ju klockan 00.45 här hemma i kalla svea rike.
Även hunnit med ett personalmöte på kvällen så man har i stort sätt varit på jobbet mellan 9-23,haha...vilket liv!

Måste fixa klart här hemma nu, måste ta tag i det...suck, jag har blivit så dålig på att ta tag i saker!!
Sen var det där med att börja träna också,haha...undra när det ska hända?! Ska försöka sätta mig ner och lägga upp ett schema, känner att min kropp måste få träning...speciellt efter alla fester som det varit på senaste tiden, även om dom varit galet roliga haha =)

Imorn har jag iaf en kort dag på jobbet och en lugn mysig hemmakväll att se fram emot...ska bli grymt skönt! =)

Idag har jag verkligen lärt mig att hur mycket man än försöker så vissa personer vill bara inte bättra sig, suck vad tragiskt...tur att man själv har lite bättre självinsikt. Negativa människor är något jag bara inte klarar av för tillfället, till dem säger jag bara en klassisk fras citerat Nimo; HAREBRATJAA! haha... =)

Sova? haha kanske skulle vara en bra ide... så jag drar nu.

Sista bara, glöm inte bort... PREPARTY.SE Radio - varje Fredag 20.00 - 22.00 den bästa mixen av reggae, dancehall, hiphop och rnb!

Sleep tight....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0