....dax igen att ladda bössan och skjuta!

Yeeessir, då var det dax igen att skriva några rader. Inte skrivit på över 5 månader för att vara ganska exakt, vilket är en stor besvikelse. Men nu blir det andra bullar om man ska använda sig av ett svenskt uttryck.

Nu tänker väl de flesta att jag ska skriva om allt som hänt under dessa månader, men det tänker jag inte göra. För skulle jag göra det så kan ni lika gärna gå till närmaste bokhandel och inhandla "geverts bloggbok"...

Men backar iaf någon dag, till torsdag om jag ska vara precis. Nuförtiden är det torsdag hela veckan. För på torsdagar spelar vi nämnligen in Preparty Radio nere i First Class Sounds Studio aka Konrad. PREPARTY.SE - Varje fredag mellan 20.00 och 22.00!
Efter lite mat, massa radioinspelning med galen musik och snack från Govenöörn och Apee från Mind Kaos så blev det vidare till BMB för att som varje torsdag både äga bar och dansgolv, vilket hände even denna gång.
Hoppar snabbt vidare till fredagen, för det handlar bara om ett par timmars sömn däremellan,haha.
Började med ett ganska slitsam dag på jobbet, men det funka sluta ändå tidigt...Äntligen helg =) och vilken helg det skulle bli!!
Ingen mindre än Tanya Stephens var i stan och på Konrad på fredag kväll... Började lite lätt hemma men drog ganska snabbt ner för att avnjuta en riktigt fet kväll nere på klubben. Lejonet spann skivorna, Boastin skötte micken, jag och somalierna ägde dansgolvet,haha!
Senare under kvällen hitta jag på både gamla som nya vänner och hade en fet kväll som sagt. Spelningen var riktigt bra och kvällen sluta även med en efterfest och en däckning i soffan när man väl kom hem,haha! Se vimmelkort här.

Lördag är dagen efter fredag och då jobbar man ofta på kvällen eftersom jag är tillbaka i krogbranschen sen nån månad tillbaka,haha kunde bara hålla mig borta i knappt 3år.
Blev en relativ lugn kväll på jobbet, men helvete vilken natt det blev. Riktigt längesen jag hade så kul som då,hahaha skrattat mig till träningsvärk i magen. Sluta med att man kom hem strax efter 6 men somna inte förrän vid 7. hahahah säger bara; tack alla som var med i natt och festa som idioter,haha! Börjar skratta bara jag tänker på det.

Idag har man inte fått tillräckligt med sömn så man är bra sliten. Börja med personalmöte, sedan vidare på en liten fika med Kajsavarg, vidare till farsan för att gratta han på Pappansdag!
Som vanligt så avslutar jag alltid veckan hemma hos Thomas med tacokväll med Limpan. Sitter alltid lika fint med tacos =)
Brukar ofta sluta med att vi har nån fin efterrätt också, vilket man inte tackar nej till, jag menar det är ju därför man äter upp all mat! :-P

Men nu tänkte jag sluta för denna gång, får se om jag återkommer...man vet aldrig med mig! :-P

Några av helgens sköna kommentarer:

Jannebäver fredag runt 05.00 i en taxi "Jag måste vänta två minuter. Sen är det go go go"
Thomas efter alldeles för mycket skumpa - "Det är ju på månsta"
Massii messar klockan 06.33 - "Sjukt med barnprogram på tv haha då vet man att det är en bra fest"

Helt galen helg, har haft så jäkla kul =) hahahaha skrattar högt när jag tänker tillbaka på allt...

piizz ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0