70tal, göteborg och norway!

tillbaka i bloggvärlden efter en tids frånvaro....ingen som klagat så man känner sig ju jääävligt saknad! haha...

i fredags fyllde lite jannebäver år, han blev hela 22år...gammelgris! passande nog så vart det 70tals fest på kvällen...vi hade så sköna outfits och hoppades på en fetingfest...haha, det blev det förrutom att det bara var VI som var utklädda + personalen...hahaha...men vi hade fett kul som sagt...för övrigt fick vi lite nya smeknamn i form av stureplansstekarn, vietnamnveteranen, reinfeldt osv osv...haha...det var guvenören som var i farten på micken!

vidare till lördagen, upp tidigt..vilket man inte var allt för taggad för..packa och ha sig för att bege oss till göteborg för att se EMC lira...efter en lång resa, som gick rakt genom laxå-ghettot och förbi ett antal bensinmackar så hamna vi till slut i fartygens himmel, Göteborg! Flådigt hotell bodde vi på oxå, självaste Riverton Plaza Hotell Sweden Scandinavian AB AS...
Efter incheck, lite strul me biljetter, käk och ingen förfest så stog vi helt plöstligt där på spelningen...Torae rocka förband tillsammans me Marco Polo...sistnämnde är för övrigt galen på att droppa beats!
Sen klev dom på....fett nice spelning och groggarna bara flödade genom våra halsar...tror vi kom upp i typ örtii stycken...groggar i glas för att göra det helt klart...
sedan stampa vi hem till hotellet...knäppte ett stort gäng bärs innan vi fick höra att det var Trädgårn man skulle till...
Sagt å gjort, taxi dit...sen gled vi bara in och ägde sönder stället...haha, som vanligt då! =) Riktigt nice ställe i mitt tycke...stort dansgolv, mycke groggar och sjukt högt i tak...sweet helt enkelt.
Kan tilläggas att efter denna helkväll så förekom det en hel del matmörs efteråt, nån sorts snubbling efter bollkickande och en hel drös av svordomar...som vanligt bar Victor något lila, så han va jävligt kaxig!!!

Inte mer med det, sen bar det av hemmåt efter lite strosande på göteborgs gator i söndags för att i stort sett bara komma hem, packa ny väska, träffa gumman, sova lite för att sedan bege sig till norge där jag nu sitter sedan i måndags! Eller kvällarna går åt till hotellet, tiden på dagarna förbrukar jag mitt norska konsultjobb för att få det att låta lite fancy...haha!
Har kommit fram till att norska språket e ganska kul, iaf i skrift...sant nöje att läsa morgontidningen varje dag till en flådig frukost...haha!
En sak som slog mig, varje gång jag bott på hotell i norge så är det så jävla mycket japaner/kineser...va e grejen? Hajar det inte...haha...dom e ju aldrig själva heller, de rör sig i flock som typ bisonoxar elle nått....

Näe nu ska jag ta och sova, om jag nu kan sova...kan informera om att jag har japaner/kineser till grannar och de har nyss befruktat varandra med lite halvskön sex i typ 2min...intensivt och högljutt...typiskt asiater..hahahaha!

Måste bara avsluta me att säga att jag gillar norge, men fan va jag ändå längtar hem...Sverige har faktiskt så mycke mer å erbjuda...men samtidigt är det fest på fredag så man kanske ändrar sig..haha!

Natti natti på er små bloggnördar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0