mörsarfest i nya lyan och en fruktig utgång!

igår var det fredag, och vad gör man på fredagar? ja inte fan sitter man hemma och mörsar mörs utan då delas det ut svordomar, ponerar deeptalks, dricker mängder av sponken och njuter av att ledigheten han infunnit sig...

ska skriva några väl valda om igår...
vi började hemma hos mig...calle klev förbi efter jobbet med två saftiga pizzor...glöppska som vi är tog det väl max, alltså max 10min att tugga i sig pizzan! felix satt bredvid och tugga upp mina sidokastade kantbitar...
sedan kom järngänget vs kottlegan som trängde in från baksidodörren..ganska taggade fick man känslan av!
upp och sen var festen igång...nu fattades bara att robbah och håkan(han med handen, se nedan artikel)...tog väl en kvarre sen va de här oxå...grabbarna invigde soffan, musiken dunkade, det snusades i mängder, en och annan cigg röktes upp...men mängden sponk som intogs var nog högst!
vi kollade lite på eagle vs shark...men den rullen,vilket är en kanonrulle ska nog avnjutas i ett lite nyktrare tillstånd för att uppskattas, så vi avbröt det ganska snabbt!

sen var det dax att dra, för taxichaffis Börje ringde och var här...snabbt ut efter ett kort svartsjukedrama haha så entra vi taxin...vi kastar oss in men efter ett tag så får jag en knackning på axeln av johan(även kallad håkan i de inre kretsarna)....han säger med ett lugn i sin röst "duu, kan du öppna dörren jag sitter fast", jag garvar..."seriöst öppna min hand sitter fast" hahahahha...helt galet, men grabben va coollugn men han satt fast med hela handen i dörren...kul, men idag har jag lite dåligt samvete. Grabben fick ju åka upp till akuten efter krogen(ja, han följde med ut och mörsa hela kvällen, sjukt gjort!)..väl på akuten så fick han tydligen beskedet att han brytit ett finger...ryktet säger även att gipsning försegick!
Vi andra drog och käka Subway, väl där träffa vi Jåålle,haha...det drevs ganska friskt med tjejerna i kassan och det mörsades macka som aldrig förr!

sen hem, sen sova...tack för skjutsen kajsabajsabobbogumma! haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0