...kvällen med ett gäng dynghögar!

stressa hem från jobbet, switcha kläder och sen ner illa kvickt på min monsterbike för att keeka med järngänget och kottlegan...
det blev till att mörsa chicken bits och kebab för vissa tjockisar på amore...va sjukt hungrig, till och med jag åt upp...bubben liksom!

det delades ut en och annan kommentar jämtemot varandra, janne kom fram till att han var dynghög, jag konstaterade att janne var en riktig mörsare, jocke ponerade att risken för utgång imorgon finns, victor konstaderade att jag var en snuskig orm, men det beror ju bara på att han alltid är så allmänt rasistisk...haha!

sen köpte vi blandgodis på ica, GANSKA mycke choklad om man säger...jocke gillar'tt!!
vidare hem till virremård och glo film...och vad händer då?! jo victor glömmer VATTNET i bilen...hahahha...."neeeeeeeej, fan oxå..glömde vattnet i bilen" sjukt kul...
filmer fanns i massor men till slut landa det på "the illusionist" (tack för stavningen jocce)...en gripande mystisk nästan en aning magestätiskt trollerifilm....vi gottade oss i det allra göttaste ur påsarna och njöt av filmen, vilken röölle verkligen!
janne drog hemmåt lite tidigare för att sova, han skulle visst upp tidigt och köpa sponken tills imörra så vi accepterade det!

nu har jag la skrivla krampla i finglarna...inte gött!
ska nog mörsa lite istället....sånt tycker vi om, mumsfilibabba!

Låtar på huvudet just nu:

-   Organism 12 & Chords - På Din Grinn
-   Lupe Fiasco - Go Go Gadget Flow
-   Adam Tensta - 80's Baby
-   Cunninlynguists - Kkky
-   Petter - Rostig Kärlek

Kommentarer
Postat av: mörten

hahahaha "virremård" hahahaahahahha

2008-01-11 @ 05:19:58
Postat av: musen

hahahaha fritt med fitta va?

2008-01-12 @ 14:34:59
Postat av: kuken

kolla kuken liksom!

2008-01-12 @ 14:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0