utmaningen...jävla erik!

hatar kedjebrev precis som erik...men måste ställa upp för karln och visa att jag också vågar...haha!

jag ska avslöja sju sanningar om mig själv och sedan föra det vidare till några till...typ jonas!

  • Jag är alldeles för slö, måste börja träna igen..men känner att kroppen mår dåligt.
  • Tar mig inte tid att träffa familjen så mycket som jag skulle vilja.
  • Har fått sämre minne med åren, glömmer saker jag inte vill glömma.
  • Trivs otroligt bra i mitt nuvarande förhållande med Kajsa.
  • Jag är en shop-o-holic, bränner alldeles för mycket pengar på kläder och onödiga saker.
  • Sprang in i en markis när jag var 10-11år, jag såg ut som en lite Mike Tyson efteråt. Blod,stygn och ett rubbat ansikte.
  • Har SM-silver i tre sporter, snacka om att man är född på andra plats...
Så nu var detta avklarat, hoppas Erik är jävligt nöjd nu?! =)

Ni är utmanade:

Jonas
Carl
Jimmy

+ alla andra vänner med blogg!

peaceout

Kommentarer
Postat av: janu

den eviga TVÅAN!

2008-02-01 @ 21:47:45
Postat av: V

Tre sm-silver... I vad?

/trean

2008-02-02 @ 23:24:02
Postat av: ämnet

bögbandy, bandy på grilla och spark på liten boll!

2008-02-04 @ 23:36:06
Postat av: mäliz..

jag kom SM tvåa genom att vara bänkad i bögbandy. Är dock bestämd i min uppfattning att jag var Källström medan gevörtz var Anders Svensson.

2008-06-15 @ 04:31:11
URL: http://malstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0