slut på veckan...

så var ännu en vecka över...måste tilläggas att veckorna går otroligt fort fram nuförtiden, både på gott och ont!
vi skippar allt snack om sjukt mörsiga sälj som man lagt denna vecka, men måste bara tillägga att det handlar om en hel del cash, EN HEL DEL...=)
till helgen....den började när man stämplade ut 18.37 och man tog sin lowrider och glajja hemmåt i ett tempo som är högre än när janne sitter på gymcykeln.. kvällen skulle bli lugn, och så blev det oxå!
Gled ner mot staden i sällskap med "the gamebrothers"...bror1 och bror2...enligt rykten finns det tydligen en bror3 nu(återkommer med mer info)..åter till ämnet....det intogs välstekt fläskfile på grändens egna vis, alltid lika gott! jocke intog dock en sallad, vilket kan tyckas lite gay men tror han börjat leva ett nytt hälsosamt liv...hoppas ironin uppfattas för er som läser långsamt.
Vidare hem till Victor, men innan blev det en sväng förbi coop-storköp för att inskaffa mörs...blev en kraftig påse och en törstig cola i min säck...dock fick jag ett ganska halvläskigt samtal från herren av kvällens hus att jag skulle införskaffa, jag citerar; "en schysst ost, typ gorgonzola eller mager camembert" haha...helt sjukt va han gillar ost..
På tal om oss så fick det en att tänka på Calle som säkert sitter på plajjan nu med en bärs och bara njuter av thailands alla fördelar...
Kvällens ämnen var väl lite blandade med mycket sköna uttryck och citat....lide lökigt! en schysst kväll med ett par sköna grabbar liksom!
Lördag...började otroligt tidigt, typ runt 7-8 för att runt 9tiden spela en köörpmatch, inga avbytare för sånt e tydligen onödigt...vi råkade vinna matchen mot aktionsklubben(ett gäng gamla och trötta gubbar)..vi fick ganska mycke domslut emot oss, fattade inte varför först men nu när det gått lite över 36timmar så insåg jag att det måste varit den där JÄVLA GULDTIAN som vi inte hade till domaravgiften...lär väl dyka upp en faktura för han ville inte ta emot en halv dosa snus, tydligen snusar man ett märke som inte är tillräckligt fint för nån som dömmer på så hög nivå!
senare på dagen gled vi till eschtockholmen för att huvudsakligen köpa ett par nya bågar till jannebäver. Det slutade med att alla hade var sin kasse med sig på tåget hem iaf...har sagt det förr och säger det igen, man är och kommer nog alltid förbi en shop-o-holic..men tröjan va galen så why not?!!
victor fick till slut sin cola på tåget, vilket blev en ganska stor grej...kondöktören Börje fixade festen!
helvete va man har haft fullt upp, var grymt skönt att bara komma hem sen och sätta sig i soffan och bara chilla...skulle aldrig klara att leva så intensivt hela tiden, men kul dag var det =)
dax att öka tempot igen för att bli upphämtad av en halv familj karlsson för att åka på sandras födelsedagsfirande med många från gamla jobbgänget...himla kul att träffa de som var där! jag fick jobbet som bartender under kvällen, alla verkade gilla mina drinkar, speciellt jag själv...alkoholintaget var något utöver det vanliga...
kvällen blev galen på BMB...några grabbar från järngänget joinade...det blev mycke dans, groggar och försök att bjuda vissa konstiga personer på shots!
så var ännu en vecka över...måste tilläggas att veckorna går otroligt fort fram nuförtiden, både på gott och ont!
vi skippar allt snack om sjukt mörsiga sälj som man lagt denna vecka, men måste bara tillägga att det handlar om en hel del cash, EN HEL DEL...=)
till helgen....den började när man stämplade ut 18.37 och man tog sin lowrider och glajja hemmåt i ett tempo som är högre än när janne sitter på gymcykeln.. kvällen skulle bli lugn, och så blev det oxå!
Gled ner mot staden i sällskap med "the gamebrothers"...bror1 och bror2...enligt rykten finns det tydligen en bror3 nu(återkommer med mer info)..åter till ämnet....det intogs välstekt fläskfile på grändens egna vis, alltid lika gott! jocke intog dock en sallad, vilket kan tyckas lite gay men tror han börjat leva ett nytt hälsosamt liv...hoppas ironin uppfattas för er som läser långsamt.
Vidare hem till Victor, men innan blev det en sväng förbi coop-storköp för att inskaffa mörs...blev en kraftig påse och en törstig cola i min säck...dock fick jag ett ganska halvläskigt samtal från herren av kvällens hus att jag skulle införskaffa, jag citerar; "en schysst ost, typ gorgonzola eller mager camembert" haha...helt sjukt va han gillar ost..
På tal om oss så fick det en att tänka på Calle som säkert sitter på plajjan nu med en bärs och bara njuter av thailands alla fördelar...
Kvällens ämnen var väl lite blandade med mycket sköna uttryck och citat....lide lökigt! en schysst kväll med ett par sköna grabbar liksom!
Lördag...började otroligt tidigt, typ runt 7-8 för att runt 9tiden spela en köörpmatch, inga avbytare för sånt e tydligen onödigt...vi råkade vinna matchen mot aktionsklubben(ett gäng gamla och trötta gubbar)..vi fick ganska mycke domslut emot oss, fattade inte varför först men nu när det gått lite över 36timmar så insåg jag att det måste varit den där JÄVLA GULDTIAN som vi inte hade till domaravgiften...lär väl dyka upp en faktura för han ville inte ta emot en halv dosa snus, tydligen snusar man ett märke som inte är tillräckligt fint för nån som dömmer på så hög nivå!
senare på dagen gled vi till eschtockholmen för att huvudsakligen köpa ett par nya bågar till jannebäver. Det slutade med att alla hade var sin kasse med sig på tåget hem iaf...har sagt det förr och säger det igen, man är och kommer nog alltid förbi en shop-o-holic..men tröjan va galen så why not?!!
victor fick till slut sin cola på tåget, vilket blev en ganska stor grej...kondöktören Börje fixade festen!
helvete va man har haft fullt upp, var grymt skönt att bara komma hem sen och sätta sig i soffan och bara chilla...skulle aldrig klara att leva så intensivt hela tiden, men kul dag var det =)
dax att öka tempot igen för att bli upphämtad av en halv familj karlsson för att åka på sandras födelsedagsfirande med många från gamla jobbgänget...himla kul att träffa de som var där! jag fick jobbet som bartender under kvällen, alla verkade gilla mina drinkar, speciellt jag själv...alkoholintaget var något utöver det vanliga...
kvällen blev galen på BMB...några grabbar från järngänget joinade...det blev mycke dans, groggar och försök att bjuda vissa konstiga personer på shots!
söndag började som lördagen fast grymt grymt mycke tröttare, med en innebandymatch...vi lyckades inte vinna, men det kanske inte var så konstigt då motståndarlaget sitter inne på en egen seriöst hemsida med statistik och shit...det ska tilläggas att de spelar i tajta 90tals linnen så de kan glänsa med sina halvschysta nysolade kroppar med ganska mycke tribals! ska tilläggas att det låg ett ganska stort parti canada goose jackor fint vikta bakom deras avbytarbänk. BYYYYYTE FORWARD, BYYYYYTE FÖR HELVETE!!!!!

Jag måste coppa victor lite men idag har jag faktiskt lärt mig något annorlunda...tydligen är jag ensamstående, iaf skattemässigt. för tydligen om man bara är sambo men inte gift så är man ensamstående, fick det inte riktigt att gå ihop först men...ganska nice! Kajsa blev väl kanske inte så förtjust men hon accepterade det till slut...
NU ORKAR JAG FAN INTE SKRIVA MER FÖR DU SER JU HUR HÖGT JAG TÄNKER, LIKSOM BA KÖR MED CAPSLOCK PÅ...HELVETE VAD ALLT BLIR MYCKE HÖGRE OCH TYDLIGARE NÄR MAN KÖR MED CAPS. SÅ FAN EN STOR NÄVE RESPEKT FÖR DEN KNAPPEN SOM SITTER GANSKA LÅNGT TILL VÄNSTER PÅ MITT POWERADE MAC KEYBOARD!!!!

GODNATT OCH GLAD NY VECKA....LYCKA TILL ELLE NÅ!

ps. jag vann förresten en trisslott i lördags, värt att tilläggas =) en riktig helgbonus! haha...ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha käften :D

2008-02-11 @ 10:21:09
Postat av: jo

postat av? hahahahhaha

2008-02-11 @ 22:32:33
Postat av: Emma

FAN va du skriver! hela lunchen går ju åt om jag ska hinna läsa allt skit.... ;P

2008-02-15 @ 12:32:26
URL: http://emmamania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0