nu är det helg igen...got damn it!

satt nyss och läste min kära kompanjon från järngänget, herr jonas blogg...grym bloggare måste jag säga. han skapade ett sug i mina fingrar som fick dem att sätta igång...
har inte uppdaterat denna blogg på nån vecka nu, lite tragiskt eftersom mitt liv är så fruktansvärt spännande och fullt av hyss!

Veckan har bara varit massa jobb i stort sett...förrutom i onsdags när pluto uppsöktes tillsammans med grabbarna grus. spelningen var väl sådär men kvällen var skön...speciellt när larsa-party aka dj large vände plattor med kajsas partyhatt på huvudet, kan tilläggas att hans huvud är liiiite större än hennes, liksom!
Efteråt tryckte man en flådig keböbb i bröö, omänskligt gott...missa visst efterfesten,haha!

Upp och jobba dagen efter...klockan ringde och ringde men niklas ville inte gå upp! till slut slet man sig upp till jobbet iaf för att slutföra veckan, helgen var nära!

Nu är den här, grymt skönt med lite ledig tid...jag behöver det känner jag,verkligen...
Idag har jag o kajsa vart och införskaffat oss lite inredning till lägenheten...ikea är farligt, denna dag hamnade inköpen på örtitusen och visakortet är fortfarande varmt.
Sedan bar det av ner på stan för att käka och mingla i butikerna...såklart skulle man lämnat kortet hemma men icke!
Försvann lite mer cash, sen lite till när man körde veckans ride in och hämta några gröna påsar...jocke verkar törstig, riktigt törstig! Denna helg oxå...haha, men jag gillart!

Näe nu ska jag ta och montera ihop lite nyinförskaffade möbler, sedan bär det av mot stan för att kanske käka en matbit med jocke?! vi får se...sen vidare till mickis och styra drivrutiner(haha) och låta alkoholen ta över kroppen...

Ses där housefingret är som högst i luften... chansen att stekarhanden används är väl stor antar jag.

Slutbloggat för denna gång,

Kommentarer
Postat av: mix

haha du styra drivrutiner gick ju inte så jääääla bra för dig va??

2008-02-12 @ 12:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0