internare

hej dagboken.
idag tänkte jag försöka med det ovanliga att inte köra massa internare, för tydligen har min blogg blivit relativt känd för dessa konststycken.

igår så tittade grabbarna förbi på lite fotboll med GODIS, CHIPS och COCA COLA.
ganska tråkiga matcher, speciellt Roma, men vi underhöll varandra ganska bra ändå med lite tjo och tjim.

idag har man mest degat på jobbet, så jäkla dött, tyvärr. sedan var det raka vägen hem på min blå cykel för att åka till affären och inhandla massor av gosaker till helgens aktiviteter...Det blev många många påsar kan tilläggas.
om inte gästerna blir nöjda nu så blir jag nog besviken!
Synd att min kära kollega Victor inte kan komma pga att han reser till Norge för att gulligulla och åka skidor (undra om han åker längdskidor?)...

Ikvällen har bestått av att kolla mera fotboll tillsammans med Kajsa och massa donkenmat, mer underhållande matcher idag förrutom kajsas lag Arsenal som inte bjöd på något skönspel...sen ska det tilläggas att dessa jäkla man utd alltid ska ha så jäkla tur, suck! men men bra lag har väl tur eller hur svenskar brukar säga.

Nu ska jag avsluta detta seriösa försök till ett inlägg.
Kan tillägga att det är en ära att vara kompisar med två killar som Jonas och Victor som bjuder så mycket på sig själva i sina bloggar. Kalle är inte så aktiv länge, tyvärr. Felix är fortfarande på startsträckan men är på gång. Synd att Jocke inte bjuder till och startar en blogg, vore kul att höra hans synvinkel på saker och ting också.

overandout...

Kommentarer
Postat av: eriq

Hur gick det för Newcastle?
Missade deras match... =P

2008-02-21 @ 12:10:54
URL: http://eriqchr.blogg.se
Postat av: juniii

haha kajsa älskar verkligen big mac! mm jocke skulle bara skriva att alla är bögiröven hela tiden :D

2008-02-21 @ 16:55:23
Postat av: ryktets man

ryktet säger något om att joakim har startat en blogg mot sin egen vilja!

2008-02-21 @ 21:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0