Spicy, CL och garderobfan!

Ännu en dag är till ända...ganska lång dag idag, mycket att strukturera upp på jobbet med tanke på fredag och att Helena ska sluta.
Synd att hon ska sluta, men va gör man inte när ett perfekt erbjudande dyker upp. Man får blicka frammåt och invänta en ny kollega vilket också ska bli kul!

Annars måste jag bara påpeka vädret igen, fifan va jag ogillar detta jävla väder....men jag är inte bitter!

Jahapp vidare till det goda idag....Spicy Hot med Jontebäver och Jocce, vad skulle vi göra utan det stället?! haha...
Idag blev det en klassisk 13c, Kycklingfile med cashewnuts! mycket mulligt, mycke mulligt...
Satt vi kvar och smällte maten och snacka om gamla sommarminnen och sköna fyllor,haha...
Sen fördes vi vidare hem till mig i jannemans skåpbil för att skåda sista matcherna i CL gruppspelet.
Virremört joinade upp också för att försöka se sitt kära Roma...."nääääeh" hahaha...
Blev väl kanske lite, lite fokus på matcherna och mer sockerkaksätande och kolla på gamla festfilmer, haha...fifan vissa grejer hade man verkligen glömt.. sjukt kul, verkligen!

Grabbarna drog efter matcherna, kråkan drog lite tidigare för han e så mysig och saknade sin säng...kanske lite bög i röven men men... =)
Då gick det över till lite garderobsskruvande som jag hade sagt till Kajsa att jag skulle göra...men fasen måste ju umgås lite med grabbarna grus när det passar! Tack för en chillad kväll boys...
Tillbaka till garderobjäveln....fick till slut ihop den sista garderobsdelen. Hyffsat trött på skruvar,spikar och dylikt just nu...å då är ändå lådorna och lite annat grunka kvar. *?!^?'**

Näe nu ska jag nog fortsätta kolla på CSI...sen är det sängen, jobb imorn också...heldag, suck! Men man får väl hoppas på lite schyssta sälj...eller vad säger du jannemört?! Haha...


Dagens kommentar: Mjällby i CL-snacket  "maxwell ligger bara där och käkar korv..."


Dagens bildminne: Jonas aka Schtekmaestro på våran oförglömliga kryssning i somras...hahaha!

image2

....natti natti....


Kommentarer
Postat av: mörtkråkan

haha skönt!
frågan är om du inte slår rekord i internare haha

2007-12-13 @ 16:37:20
Postat av: lejon

haha måste fan vara rekord

2007-12-13 @ 21:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0