Ny lägenhet, långhelg, julklappar & detta jäkla väder!

Jahapp, då har man börjat komma in i nya lägenheten på Viksäng. Långt ifrån klart, men vissa grejer börjar ta plats...tror det kan bli riktigt nice! Dock detta jäkla garderobsprojektet...snacka om jobbigt, måste ta tag i det nu ihelgen om jag nu hinner!!
Tusen bitar att skruva ihop, måste nog fixa lite hjälp. Nån som e sugen? Jag bjuder på pizza :-P

Skönt att det äntligen är helg...långhelg dessutom, ledig idag så...riktigt skönt att bara tare lugnt, fast iofs måste jag snart dra ner mot staden för att uträtta lite saker, fasen snart jul...dessa julklappar som ska inhandlas..varför ska det alltid vara ett sådant problem varje år?!?! Man kanske gör det svårt....men men, man brukar ju lyckas hitta nå till slut så....I värsta fall får man väl köpa starkglögg och en slips till farsan, då brukar det ordna sig :-D

På tal om familjen så är det julbord imorgon, ska bli riktigt kul att träffa hela familjen....det blir lite lyxjulbord...på en båt ute i stockholms skärgård....mulligt!
Synd dock att man missar julbordet med jobbet imorgon...hur fasen kan man lägga det samtidigt, dålig stil...haha!
Faktiskt den första festen med jobbet jag missar, EVER! Men jag är inte den som är den...jag joinar upp med dem senare på kvällen och hoppas på att det blir ett jäkla drag vart vi än nu går...kanske lite kareoke på strike så Kajsa får skämmas lite eller så blir det väl att shaka lite på BMB och dra ett par starka i schlagerbaren...haha!!

Dax att glida ner mot staden nu så jag kan fixa allt jag måste göra....suck....detta väder, man blir ju fan deprimerad...finns det något sämre än regnigt väder?! Jag är ingen vintermänniska men fasen släpp ner snö istället för vatten...fast mest önskar man sig väl sommar o sol...men det är ju inte runt hörnet precis :-S

Ha en bra helg allesammans....

peaceout...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0